Repair Café 013 in buurtcentrum ‘In de Boomtak’

WEB-RC-februari-1000Op zaterdag 23 februari, van 13.00 tot 17.00 uur, organiseert Stichting Social Energy weer het Repair Café 013. Dit Repair Café wordt gehouden bij Wijkcentrum ‘In de Boomtak’, Boomstraat 81 en gecombineerd met een verrassende Fancy Fair.

Bij Repair Café 013 mag iedereen spullen meenemen die kapot zijn, om deze samen met deskundige vrijwilligers te proberen te repareren. Spullen die meegenomen kunnen worden zijn: elektrische apparaten, meubels, kleding, fietsen en speelgoed. Bijvoorbeeld de CD-speler waar de lade niet van open gaat, het koffiezetapparaat dat niet warm wordt, die fijne trui met een gaatje en de fiets zonder verlichting. Wie niks te repareren heeft is ook van harte welkom voor een kop koffie aan de bar en een praatje, of om iemand anders met een reparatie te helpen.

Het Repair Café 013 is dit keer gecombineerd met een verrassende Fancy Fair met diverse kraampjes en workshops. Onder nog veel meer doen mee: stichting Ancient Power met workshop ‘kruidenolie maken’ voor kinderen, vereniging Tientjes, PortAgora met boeken en CD’s, Punch! met een workshop en presentatie ‘schilderen met textiel’, LETS-kring De Linde en Hans Peters met tweedehands kledingruil, styling en modeshow.