Repair Café 013 op 1 juni

juni-1000x1400-webrepair-cafe-logo-blok-160Zaterdag 1 juni van 13.00 tot 17.00 uur, organiseert Stichting Social Energy weer het Repair Café 013. Dit Repair Café wordt gehouden bij Wijkcentrum ‘In de Boomtak’, Boomstraat 81 en gecombineerd diverse deelnemende organisaties. Nieuw in het Repair Café 013: repareer je relaties, met een laagdrempelig gesprek, praktische tips en eventuele doorverwijzing. Dit nieuwe initiatief wordt verzorgd door Lidy en Lau beide ervaren in de hulpverlening . Ook zullen Lets-kring De Linde en Kringloopwinkel PortAgora weer van de partij zijn.

Bij Repair Café 013 mag iedereen spullen meenemen die kapot zijn, om deze samen met deskundige vrijwilligers te proberen te repareren. Spullen die meegenomen kunnen worden zijn: elektrische apparaten, meubels, kleding, fietsen en speelgoed. Bijvoorbeeld een broek die wat te lang is, het koffiezetapparaat dat niet warm wordt, die fijne trui met een gaatje en de fiets zonder rem. Wie niks te repareren heeft is ook van harte welkom voor een kop koffie aan de bar en een praatje, of om iemand anders met een reparatie te helpen.

Repareren is gratis, voor wat het je waard is. Uiteraard moeten benodigde onderdelen wel zelf gekocht worden, hierover geven de deskundige medewerkers graag advies.