Fietslichtenactie van Repair Café op donderdag 18 december

NIEUW LOGO-RepairCafe500fiets-licht-300x199De donkere dagen voor Kerst staan voor de deur en zichtbaar zijn in het verkeer is van levensbelang voor fietsers. Daarom organiseert het Repair Café 013, onderdeel van Stichting Social Energy op donderdagavond 18 december van 18.00 tot 22.00 uur een fietslichtenactie bij wijkcentrum 'In De Boomtak ', Boomstraat 81, gelegen aan het fietspad de Bomenbuurt.
.
De vrijwillige fietsenmakers van het Repair Café en fietsenmaker Ton van de Klundert staan deze avond klaar om gratis je fietsverlichting te controleren en eventueel te repareren. Uiteraard betaal je wel voor de onderdelen, zoals nieuwe lampjes en batterijen, indien dat nodig is. U voorkomt hiermee een fikse boete. De boete voor het fietsen zonder verlichting bedraagt dit jaar €55,- per lamp, excl.administratiekosten.

Terwijl u wacht op een deskundige controle en eventuele reparatie van uw fietsverlichting , kunt u in kerstsfeer genieten van warme glühwein, chocolademelk en erwtensoep.