Djes Samuels winnaar prijsvraag Energy Garden

prijsvraag copyLOGO-EnergyGarden1Djes Samuels heeft de prijsvraag gewonnen die was uitgeschreven door Energy Garden tijdens de Kroningsdag 30 april 2013 op de Korvelseweg. Hij had alle vijf de plantjes goed geraden en kwam na loting als winnaar uit de bus. Met deze prijsvraag ontvangt hij een oogst-pakket met diverse groentes uit de Energy Garden die in september 2013 uitgereikt zal worden. Er waren maar weinig inzenders die alle planten goed wisten te raden. Meestal werden de tomaat en de aardbei wel herkend, maar vooral de koolraap (nummer 4) bleek een lastige plant om te raden.

Voor de volledigheid hier de goede antwoorden op een rijtje:

1. Ananas Kers
  2. Tomaat
  3. Aardbei
  4. Koolraap
  5. Pompoen

Alle planten van de prijsvraag op een rijtje.
Alle planten van de prijsvraag op een rijtje. Van links naar rechts:  Tomaat,  Ananas-kers, Aardbei, Koolraap en de Pompoen

Op 30 april, Kroningsdag, stond stichting Social Energy met een info-stand op de Korvelseweg. Daarbij organiseerde de Energy Garden een prijsvraag! Door te raden welke vijf jonge plantjes laten hun eerste blaadjes zien kon je in aanmerking komen voor een speciaal groentepakket uit de tuin.

Energy Garden is de collectieve moestuin, waarin we met vrijwilligers groente en fruit telen. Als U belangstelling hebt om hier aan mee te doen neem dan contact op via info@stichtingsocialenergy.nl  Onze coordinator neemt dan contact op om meer over dit project vertellen.