13 keer Repair Café 013

WEB-Poster-Repair-Cafe-januari2013Repair Café 013 streeft er naar om in het Jaar 013 dertien maal een Repair Café te organiseren, gekoppeld aan een verrassend evenement zoals een Fancy Fair, workshops, muziek en/of 013 oude ambachten.

Het Repair Café 013, dat onderdeel is van de Stichting Social Energy, is een evenement dat draait om repareren.

Op de locatie waar het Repair Café wordt gehouden, is gereedschap en materiaal aanwezig om alle mogelijke reparaties uit te voeren. Op kleding, meubels, elektrische apparaten, fietsen, serviesgoed, gebruiksvoorwerpen, speelgoed et cetera. Ook is er deskundige hulp aanwezig, zoals een elektricien, een naaister, een timmerman en een fietsenmaker.

Bezoekers nemen van thuis kapotte spullen mee. In het Café gaan ze zelf aan de slag. Eventueel met hulp. Wie niets heeft om te repareren, neemt een kopje koffie of thee aan de bar, of gaat helpen bij een reparatie van iemand anders. Of doet inspiratie op aan de leestafel, waar boeken over repareren en klussen ter inzage liggen.logo200

Kortom een duurzaam project waarin wij mensen uit alle culturen sociaal & duurzaam met elkaar proberen te verbinden.

Waar: Buurthuis 'In de Boomtak', Boomstraat 81

Wanneer: 26 januari, 23 februari. Meer data volgen

Tijd: van 13.00 tot 17.00 uur

Voor wie: iedereen