Zonnebloemwedstrijd gewonnen door de familie Roelen

eerste-prijs-zonnebloemDe uitslag van de zonnebloemenwedstrijd van Stadstuinderij Piushaven is bekend. Van alle inzendingen is de top 5 nagemeten, en daarna zijn de drie gelukkige prijswinnaars bepaald. We hebben enorme bloemen gezien van wel 35 cm doorsnee, die maandenlang met veel liefde zijn verzorgd en werden ondersteund met stokken, latten en buizen. Onze “jury” werd ook zeer warm onthaald door de eigenaars van de reuzenbloemen, heerlijk Brabants gezellig was dat.

De familie Mutsaers heeft de derde prijs gewonnen, met hun bloem van 3 meter hoog.

Op de tweede plaats staat de familie Smeulders, met een zeer verdienstelijke 3,25 meter. Deze bloem stond wel op het aller mooiste plaatsje van alle inzendingen.

En dan: de hoofdprijs! Die gaat naar de familie Roelen; hun zonnebloem bereikte de indrukwekkende hoogte van 3,5 meter. En ze zijn deze week nog 50 jaar getrouwd ook, dus die tegoedbon van 50 euro voor producten van de Stadstuinderij is helemaal op zijn plaats. Van harte gefeliciteerd familie Roelen!