Eerste Repair Café 013 bij wijkcentrum Nieuwe Stede

WEB-01-RC-DNS-25-juni-2016-definitiefStichting Social Energy organiseert op zaterdag 25 juni het eerste Repair Café bij wijkcentrum Nieuwe Stede. Het Repair Café wordt gehouden van 13.00 uur tot 17.00 uur. Tijdens deze middag is iedereen van harte welkom om met kapotte fietsen, kledingstukken en apparaten langs te komen, om deze samen met de vrijwilligers van het Repair Café te proberen te repareren. Voor de reparatie wordt een donatie gevraagd, eventueel nodige nieuwe onderdelen moeten zelf worden meegebracht.
Stichting Social Energy, dat in Tilburg met name bekend staat om het Repair Café, PC Restart en Stadstuinderij Piushaven, heeft sinds juni 2016 een nieuwe thuisbasis onder het dak van wijkcentrum de Nieuwe Stede aan de Capucijnenstraat. Hiermee heeft Social Energy wijkcentrum In De Boomtak verlaten, dat de afgelopen drie jaar haar thuisbasis is geweest.

In de Nieuwe Stede heeft Social Energy de beschikking gekregen over een mooie grote ruimte voor PC Restart, computercursussen en andere activiteiten.