Repair Café in het najaar van 2015

Tongerlose-Hoef-poster-A4NIEUW LOGO-RepairCafe500De R is weer in de maand en dat betekent ook dat het Repair Café weer georganiseerd wordt door Social Energy.

Traditiegetrouw inmiddels in het Repair Café 'on tour' in september. Alweer voor de derde keer is het Repair Café te vinden op het Stokhasselt Parkfestival, natuurlijk in het Ypelaerpark in Tilburg-Noord. Repair Café is daar te vinden in een grote tent op zaterdag 5 september, van 13.00 tot 17.00 uur.

Seniorenfestival & Open dag & Burendag in één... oftewel: op zondag 27 september is er een wijkfeest bij de Tongerlose Hoef aan de Reitse Hoevenstraat 129. Behalve muziek, hapjes en drankjes is ook het Repair Café weer van de partij.

Het eerste Repair Café bij wijkcentrum In De Boomtak wordt gehouden op zaterdag 31 oktober, als vanouds van 13.00 tot 17.00 uur.

Voor Repair Café bij MFA Zuiderkwartier en wijkcentrum Ypelaer (NIEUW!) zijn de eerste data binnenkort bekend.