Twee keer Repair Café in maart 2015

NIEUW LOGO-RepairCafe500Deze maand is er twee keer een Repair Café.

Op zaterdag 14 maart, van 13.00 tot 17.00 uur is het Repair Café te vinden in MFA Zuiderkwartier, Wassenaerlaan 38

Op zaterdag 28 maart, eveneens van 13.00 tot 17.00 uur is het Repair Café weer te vinden in wijkcentrum In De Boomtak, Boomstraat 81.

WEB-03-maart2015-RC-BTWEB-03-maart2015-RC-ZKw

Bij het Repair Café mag iedereen spullen meenemen die kapot zijn, om deze samen met deskundige vrijwilligers te proberen te repareren. Spullen die meegenomen kunnen worden zijn: elektrische apparaten, meubels, kleding, fietsen en speelgoed. Bijvoorbeeld een broek die wat te lang is, het koffiezetapparaat dat niet warm wordt, die fijne trui met een gaatje en de fiets zonder rem.

Voor reparaties wordt een bijdrage gevraagd van de bezoeker. Deze bijdragen zijn zeer belangrijk want alleen dankzij donaties kan het Repair Café blijven bestaan. Uiteraard moeten benodigde onderdelen wel zelf gekocht worden, hierover geven de deskundige medewerkers graag advies.

Noteert u de volgende data alvast in uw agenda:
MFA Zuiderkwartier, Wassenaerlaan 38: 14 maart, 11 april, 16 mei, 13 juni
Wijkcentrum In De Boomtak, Boomstraat 81: 28 maart, 25 april, 30 mei, 27 juni